[Mozilla] Tenim un high priority bug

cubells vicent a vcubells.net
dll des 19 05:42:07 CET 2011

> Toni Hermoso Pulido <toniher a softcatala.cat>:
>
> Al 18/12/11 23:41, En/na Eduard Gamonal ha escrit:
>
> Hola gent,
>
> eren 8 cadenes només. De fet, em pensava que hi havia una pàgina web
> apart i només volia donar un petit cop de mà, però no, ja està tot :O
> En tot cas, mireu el resultat i dieu si creieu que caldria canviar-hi res:
> http://www-dev.allizom.org/ca/firefox/new/
> http://www-dev.allizom.org/ca/download/?product=firefox-8.0.1&os=linux&lang=eo&nodownload

Jo la frase
;Welcome to the only browser <em>that puts you first.</em>

La traduiria per

Benvinguts a l'únic navegador en què primer sou (o esteu) vosaltres.

Benvinguts a l'únic navegador en què abans de res sou (o esteu) vosaltres.

Us donem la benvinguda a l'únic navegador en què primer sou (o esteu)
vosaltres.

Us donem la benvinguda a l'únic navegador en què abans de res sou (o
esteu) vosaltres.

--

cubells

web: vcubells.net