[Mozilla] Tenim un high priority bug

Eduard Gamonal xadap2004 a gmail.com
dll des 19 00:43:27 CET 2011

Vaja, això ha estat un #fail
Com que normalment és més llarguet pensava que no tindria temps i ni tan
sols he obert l'enllaç amb el diff, només el bug

Orgullosos de ser sense ànim de lucre
Potser sona millor Orgullosos de no tenir ànim de lucre?

Edu

El 19 de desembre de 2011 0:29, Toni Hermoso Pulido
<toniher a softcatala.cat>ha escrit: