[Mozilla] Noves cadenes de Mozillians.org

dim des 6 10:12:52 CET 2011

Al 06/12/11 3:29, En/na Benny Beat ha escrit:

> Dubte:
> BrowserID = Agent d'usuari? De moment ho he deixat tal com està perquè
> he buscat a la Viquipèdia el mot BrowserID (a la Wiki anglesa) per veure
> si existia la traducció catalana però no hi ha hagut sort. Tampoc al
> Termcat [1]. En canvi, però, l'ajuda de Mozilla (únicament disponible en
> anglès) i altres pàgines d'ajuda/referència [3], [4], [5] i [6] ho
> mostra com a BrowserID que és a la pàgina que redirigeix l'enllaç de
> Mozillians... Aquesta pàgina d'ajuda també es tradueix? En cas afirmatiu
> [...]

BrowserID és un sistema d'autenticació, per tant, un nom propi i no es
tradueix.

Ara per ara, el sistema està en desenvolupament. Compto que quan comenci
a ser més estable habilitaran la traducció de la documentació. Quan
m'assabenti que passi ja ho faria saber a la llista.