[Mozilla] Noves cadenes de Mozillians.org

Benny Beat bennybeat a gmail.com
dim des 6 03:29:19 CET 2011

Fet!!!
Tenia un moment i m'he posat a traduir fins deixar-ho enllestit:

A més, hi havia força cadenes que ja havia traduït al seu dia
(8/11/2011) i les havia reportat a l'Edu ja que al moment penjar els
texts existien problemes perquè la traducció es quedava sempre al 73%.
He recuperat aquestes cadenes d'un correu electrònic que li vaig enviar
internament aquell dia, així que no tinc gaire mèrit :P

Dubte:
BrowserID = Agent d'usuari? De moment ho he deixat tal com està perquè
he buscat a la Viquipèdia el mot BrowserID (a la Wiki anglesa) per veure
si existia la traducció catalana però no hi ha hagut sort. Tampoc al
Termcat [1]. En canvi, però, l'ajuda de Mozilla (únicament disponible en
anglès) i altres pàgines d'ajuda/referència [3], [4], [5] i [6] ho
mostra com a BrowserID que és a la pàgina que redirigeix l'enllaç de
Mozillians... Aquesta pàgina d'ajuda també es tradueix? En cas afirmatiu
m'agradaria saber com es tradueix BrowserID per si puc anar fent un cop
de mà amb això...

Arreveureeee!!
Benny ^_^"

[1] http://www.termcat.cat/ca/Cercaterm/
[2]
http://identity.mozilla.com/post/7669886219/how-browserid-differs-from-openid
[3]
http://hacks.mozilla.org/2011/07/introducing-browserid-easier-and-safer-authentication-on-the-web/
[4] https://browserid.org/
[5] http://lloyd.io/how-browserid-works
[6]
http://www.fayerwayer.com/2011/07/browser-id-el-nuevo-sistema-de-identificacion-de-mozilla/

Al 05/12/2011 12:22, En/na Joaquim Perez ha escrit: