[Mozilla] Pàgines web del Thunderbird 3.1

div jun 25 15:34:11 CEST 2010

Ja ho he aplicat, a veure per pujar-ho.

Estaria bé plantejar notícia a Mozilla.cat i per a Softcatalà, Quim? Albert?

Per cert, també tenim ja un lloc d'assistència per al Thunderbird:
http://support.mozillamessaging.com/ca/kb/

Salut,

Al 25/06/10 11:00, En/na Albert Juhé Lluveras ha escrit: