[Mozilla] Pàgines web del Thunderbird 3.1

Albert Juhé Lluveras aljullu a gmail.com
div jun 25 11:00:11 CEST 2010

Sento arribar tard, però faig un parell de comentaris. A la pàgina start diu
"treballa conjuntament per fer d'Internet un millor lloc per a tothom", no
ho podríem posar com "treballa conjuntament per fer d'Internet un lloc
millor per a tothom". Sona més natural, crec.

I al whatsnew diu "Sota el menú d'ajuda", no seria "Sota el menú d'Ajuda"
amb majúscules? Perquè és el nom d'un menú. No n'estic segur.

El 24 de juny de 2010 22:48, Toni Hermoso Pulido <toniher a softcatala.cat> ha
escrit: