[Mozilla] S'ha publicat el Songbird 1.7.2, la primera versió sense Linux, alguns problemes

Eduard Gamonal xadap2004 a gmail.com
dis jun 5 03:58:26 CEST 2010

ei nois,
són les 4 de la matinada, però crec que els enllaços de la meva extensió de
wordpress no haurieen d'apuntar a una pàgina sinó als binaris, per
consistència. l'usuari veu el mateix disseny per tots els productes, i amb
tots excepte pel songbird es baixaria el programa amb un sol clic. enviar-lo
al web de songbird li causaria confusió o sensació de mal funcionament. en
tot cas, doncs, elimino l'enllaç a linux pel songbird. un principi de
disseny d'interfícies és la consistència i la continuïtat.

@benny : no estic massa segur que sigui una bona idea fer servir el codi
javascript (que no Java), perquè la llista de programes de la dreta la
genera un script en pearl. potser n'hi ha prou actualitzant aquest script a
les noves necessitats.

bona nit!
Edu

Eduard Gamonal