[Mozilla] S'ha publicat el Songbird 1.7.2, la primera versió sense Linux, alguns problemes

dis jun 5 21:20:36 CEST 2010

Al 6/5/10 3:58 AM, En/na Eduard Gamonal ha escrit:
> ei nois,
> són les 4 de la matinada, però crec que els enllaços de la meva extensió
> de wordpress no haurieen d'apuntar a una pàgina sinó als binaris, per
> consistència. l'usuari veu el mateix disseny per tots els productes, i
> amb tots excepte pel songbird es baixaria el programa amb un sol clic.
> enviar-lo al web de songbird li causaria confusió o sensació de mal
> funcionament. en tot cas, doncs, elimino l'enllaç a linux pel songbird.
> un principi de disseny d'interfícies és la consistència i la continuïtat.

> [...]

Bé, entenc que millor eliminar el botó doncs per coherència al lateral
també.
Albert, pots posar a la fitxa
(http://www.softcatala.org/wiki/Rebost:Songbird) un enllaç als
Contributed Builds per als usuaris que ho cerquin?