[Mozilla] S'ha publicat el Songbird 1.7.2, la primera versió sense Linux, alguns problemes

Benny Beat bennybeat a gmail.com
div jun 4 20:32:53 CEST 2010

+1 pel que proposa en Toni. Potser és millor apuntar cap a una pàgina
amb un avís en comptes d'un binari, que no haver de modificar tota
l'aparença dels botons, i així qui vulga pot continuar descarregant el
Songbird entenent les conseqüències que es puguin derivar... Això
s'aconsegueix amb un codi Java:

> <script language="JavaScript">
> <!--
> if(navigator.appVersion.indexOf("Linux") != -1)
> {
>   document.write("<FONT COLOR=blue>");
>   document.write("Esteu navegant amb GNU/Linux.");
>   document.write("</FONT>");
> }
> </script>

Jo faig servir indistintament /GNU/Linux/ i /Windows/, per si us fa
falta alguna persona per a fer proves. També podeu aconseguir enganyar
al codi de verificació del navegador, amb una extensió pel /Firefox/
anomenada User Agent Switcher
<https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/59/> que ja porta unes
configuracions per a emular altre plataforma diferent a la que s'està
fent servir (he accedit al web d'«ayudartepodria.com» des de /Windows/
amb /Firefox/ i es queixava per no tenir /IE8/. Amb aquesta extensió
sota /Debian/ + /FireFox/, i tot perfecte ^_^")

Aquesta és la meva opinió...

La info del Java i altres codis d'interès, la podeu treure d'ací:
http://www.xtec.cat/formaciotic/dvdformacio/materials/td116/fitxers/Cmd%20HTML.doc

Areveureeeeee
Benny.

Al 04/06/2010 18:31, En/na Toni Hermoso Pulido ha escrit: