[Mozilla] S'ha publicat el Songbird 1.7.2, la primera versió sense Linux, alguns problemes

div jun 4 18:31:34 CEST 2010

Hola Albert,

El 4 de juny de 2010 18:16, Albert Juhé Lluveras <aljullu a gmail.com> ha escrit:
> Avui s'ha publicat la primera actualització del Songbird sense una versió
> per a Linux i han sorgit alguns problemes:
>
> 1. Al Rebost he eliminat l'enllaç a la baixada de Linux, malgrat que hi ha
> uns "Contributed builds", crec que és millor només deixar les versions que
> tenen suport explícit dels desenvolupadors. Com ho veieu?

Una opció és posar per a Linux un enllaç a la pàgina aquesta de
Contributed de Linux (tal com fem amb l'OOo) i assenyalar en el text
que les versions no són oficials,

> 2. A Mozilla.cat si hi entres amb Linux segueix sortint el botó per
> baixar-se el Songbird però en clicar-hi no es baixa res. S'hauria de treure
> o aconseguir alguna manera que només es mostrés per a usuaris de Mac i
> Windows.
>
> 3. L'extensió de l'Eduard per posar tots els enllaços de baixada del
> Songbird m'imagino que ja no anirà bé, ja que no hi ha versió per a Linux i
> per tant sobraria un enllaç.

Si deixem l'enllaç a la pàgina, no caldria preocupar-s'hi, tot i que
ara enllaçaria una pàgina i no un binari.

No sé què en penseu la resta.