[Mozilla] Traducció del missatge del Browser Ballot

Benny Beat bennybeat a gmail.com
diu gen 10 00:37:54 CET 2010

... Jo proposava "El navegador", perquè el Firefox no és "un navegador"
qualsevol, xDDDD!!!!

Si ja heu fet la frase, aleshores deixo de rumiar més frases que no
arribin als 140 caràcters... Tinc el diccionari Canigó ja molt fet caldo
de cercar sinònims que puguem retallar caràcters sense que quedi
malament el text, JJAjaaJajajjj!!!!

Arreveureeeeee!!!

(en) Benny ^_^"

Al 09/01/2010 19:30, En/na Eduard Gamonal ha escrit: