[Mozilla] Traduït browserchoice

diu feb 28 23:48:29 CET 2010

Ep Jordi,

ja hi he aplicat els canvis.

Merci!

Una reflexió paral·lela: sobre 'Web' (en majúscules) l'estic/estem
emprant com al sistema/protocol web, i equivalent al WWW. Tanmateix, em
desconcerta que pugui entendre's Web com a xarxa (subxarxa de la
Internet) i llavors hauria de ser femení potser? :P

Al 27/02/10 23:03, En/na Jordi Serratosa ha escrit: