[Mozilla] THunderbird 3: errades petites

Eduard Gamonal xadap2004 a gmail.com
dim feb 9 13:09:30 CET 2010

segons la guia d'estil, el si us plau s'hauria d'eliminar. en anglès es
tendeix a humanitzar el programari ("ups! hem tingut un problema!", per
exemple), mentres que en català no.
a més a més, dispositiu va en minúscules. no és nom propi i és un error per
la influència de l'anglès, que fan servir majúscules contínuament.
Edu

Eduard Gamonal