[Mozilla] 1 més

Eloi Nadal Carrillo eloi.nadal a gmail.com
diu ago 1 16:03:29 CEST 2010

Hola,

Fa temps que estic a la llista però per falta de temps amb prou feines la
podia mirar fins l'altre dia, que vaig llegir el missatge d'en benny. Ara
entenc una mica millor com va la cosa i crec que el projecte sembla bastant
interessant. Així, si encara us fa falta ajuda m'apunto a donar un cop de mà
de tant en quant, que em fa l'efecte que en podrem aprendre molt de
l'experiència. Saluts