[Mozilla] 1 més

Eduard Gamonal xadap2004 a gmail.com
diu ago 1 23:17:17 CEST 2010

tota ajuda és bona :)
a mozilla hi ha molts llocs web, complements i textos que es poden
traduir, a més a més dels programes (no només firefox, sinó
thunderbird, songbird, seamonkey, etc), i el SUMO, on hi ha potser més
feina per fer.

el que diu en benny és el SUMO. et pot ser útil tenir sempre a mà:
* el DIEC2 http://dlc.iec.cat/
* wordreference.com
* la guia d'estil de softcatalà (Ia nova, del 2010)
http://www.softcatala.org/wiki/Guia_d%27estil/Guia_2010
* el recull de termes http://www.softcatala.org/recull.html
* el teu gestor de correu per preguntar coses aquí

Edu