[Mozilla] Fwd: [ubiq i18n] Ubiquity interface localization on BabelZilla

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
div set 4 13:29:48 CEST 2009

2009/9/4 Toni Hermoso Pulido <toniher a softcatala.cat>:
> La veritat és que em perdo una mica amb la interfície, miro com fer-ho.
>
> Em sembla que algú ha començat una traducció 'ca-AD' quan ja hi havia
> la 'ca' feta.
>
> Salut,

Fins a no fa massa, a BabelZilla no estava "ca", només apareixia
"ca-AD", per problemes tècnics (no suportaven locales del tipus aa,
només aa-BB). Si ara ja suporten "ca", potser valdria la pena
demanar-los canviar el ca-AD per ca.

Que penseu?

--
< Xavi Ivars >