Re: [Mozilla] traducció de les pàgines de fennec

Albert Juhé Lluveras aljullu a gmail.com
diu oct 25 12:08:11 CET 2009

He fet un bon tros, però encara queda tot un apartat per traduir. Pujo el
fitxer com està ara. Si aquesta tarda tinc temps, l'acabaré de traduir jo
mateix.

El 25 / octubre / 2009 11:29, Albert Juhé Lluveras <aljullu a gmail.com> ha
escrit: