Re: [Mozilla] traducció de les pàgines de fennec

Albert Juhé Lluveras aljullu a gmail.com
diu oct 25 11:29:59 CET 2009

M'he baixat el faq.html i ara n'estic fent un tros. Com que és força llarg
no crec que l'acabi. Quan deixi de modificar-lo el penjo com el tingui ;-)

El 25 / octubre / 2009 08:29, Eduard Gamonal <xadap2004 a gmail.com> ha
escrit: