Re: [Mozilla] traducció de les pàgines de fennec

Eduard Gamonal xadap2004 a gmail.com
dij nov 19 13:06:00 CET 2009

hola quim
que bé tenir ajuda. la uni no em deixa respirar aquesta setmana :/

en el directori m/ hi ha aquests tres fitxers pendents:
-rw-r--r-- 1 edu edu  964 16 nov 23:40 index.html
-rw-r--r-- 1 edu edu  927 16 nov 23:40 requirements.html
-rw-r--r-- 1 edu edu 1047 16 nov 23:40 unsupported.html

alerta: el complement Weave ara es diu Weave Sync.

Edu

Eduard Gamonal