Re: [Mozilla] traducció de les pàgines de fennec

Joaquim Perez noguer a gmail.com
dij nov 19 12:30:47 CET 2009

Ep Eduard, em sap greu contestar tan tard, però amb l'amo també he tingut
una feinada grossa, ara que ja estic més alliberat, i només em queda el gimp
que avança a poc a poc, passa'm feina

Salut

Quim.

El 31 / octubre / 2009 09:37, Eduard Gamonal <xadap2004 a gmail.com> ha
escrit: