[Mozilla] no puc fer la xerrada llampec del dia 4

Eduard Gamonal xadap2004 a gmail.com
dll jun 29 15:36:57 CEST 2009

He tornat a parlar amb en Sebas, de les jornades de programari lliure,
sobre el tema de lesxerrades llampec.
En principi l'equip català de Mozilla tenia un petit espai per a
explicar què fem i això, i me n'havia d'encarregar jo. El problema és
que aquell dia pel matí treballo i no m'ho deixen canviar de cap
manera, així que no hi podré anar.
Característiques de la xerrada: durada 5minuts, entre les 10 i les 11
del dia 4 de juliol, sense diapositives, en format de xerrada llampec.
qui faci la xerrada ha de ser a la porta de l'aula a les 10 i esperar
indicacions de l'organitzador. es reparteix el temps allà mateix, al
vol.

Hi ha algú que vulgui anar-hi?

--
Edu