[Mozilla] Fwd: [Secretaria JPL] ens agradaria fer una xerrada llampec

Eduard Gamonal xadap2004 a gmail.com
dll jun 29 13:36:50 CEST 2009

Bé, sembla una mica caòtic, però prepararé la presentació.

---------- Forwarded message ----------
From: Sebastia Vila <sebas a lsi.upc.edu>
Date: 2009/6/29
Subject: Re: [Secretaria JPL] ens agradaria fer una xerrada llampec
To: edu a eduard-gamonal.net

En/na Eduard Gamonal ha escrit:

> Bona nit!
> Vaig parlar amb algú de les jornades fa dos o tres dies sobre fer una xerrada llampec de Mozilla, però no vaig acabar d'entendre com funciona. La persona en qüestió em va dir que érem benvinguts, però no em va concretar res i no sé si ho hem de preparar ni quin dia ens toca, ni si ens hem d'inscriure en algun lloc.
> Que ens podríeu donar alguna indicació, sisplau?:)

Hola,

torno a ser el mateix. Sento no haver-te contestat però no hi era..
A veure si ho aclarim...

Les xerrades llampec son del dissabte pel mati (vegeu programa). Seràn
mes curtes o mes llargues segons la gent que vulgui parlar.
S'organitzen el mateix dia sobre la marxa i son una cosa informal.
La idea es que la gent que vulgui parlar es presenti al començar i es
doni a coneixer. El Josep Vilaplana, que n'és l'organitzador, mirarà
de distribuïr el temps entre els participants.
Us aclareix més el context això?

sebas

--
Edu