[Mozilla] no puc fer la xerrada llampec del dia 4

Joaquim Perez noguer a gmail.com
dim jun 30 08:29:22 CEST 2009

Em  sap greu però impossible per la meva part.

Jo aquest any serà el primer que hi puc anar però només dijous i divendres.

Quim

El 29 / juny / 2009 15:36, Eduard Gamonal <xadap2004 a gmail.com> ha escrit: