Re: [Mozilla] localització de la web pel FF 3.5

Albert Juhé Lluveras aljullu a gmail.com
dic jun 24 18:12:45 CEST 2009

"Browse the Web" jo diria "Navegueu pel web". Segons el recull de termes,
quan Web en anglès va amb majúscules en català va amb minúscules i en
masculí.

El 24 / juny / 2009 17:44, Eduard Gamonal <xadap2004 a gmail.com> ha escrit: