Re: [Mozilla] Dubtes en la 1a traducció

Litus Mayol i Ricart litus.mayol12 a gmail.com
dim jun 2 18:27:49 CEST 2009

Bona tarda!

Segueixo amb l'article de la Smart Location Bar. Tinc un dubte que potser us
és trivial, però que jo ara mateix no sé trobar-hi sortida.

El verb "*TO CLICK*". Verb *Clickar* o *Clicar* o alguna altra cosa?

Merci
*Carles Mayol i Ricart*
Rocker, socialdemòcrata, independentista, culé, republicà, ubuntaire,
catòlic i corredor de fons

El 1 / juny / 2009 22:09, Eduard Gamonal <xadap2004 a gmail.com> ha escrit: