Re: [Mozilla] Dubtes en la 1a traducció

dll jun 1 18:28:20 CEST 2009

Hola Litus,

el més fàcil segurament és que vagis fent i llavors els moderadors de
l'equip català del SUMO anirem corregint-ho. Llavors tu mateix, podràs
veure els errors que puguis fer amb les correccions que en fem. Pensa
que un cop acabis totalment o parcialment l'article, caldrà que se li
doni el vistiplau perquè passi a la part pública (sinó només el podran
llegir els usuaris registrats).
La traducció de documentació és una mica més complexa que la
d'interfície. És molt important que el resultat final sigui el més
entenedor possible per a un lector no sempre avesat amb la
terminologia informàtica, i no necessàriament cal traduir literalment
de l'anglès si es creu que es millorarà la comprensió.

Pel que fa a les imatges, idealment també caldria que en fessis apart
(amb captures de pantalla) perquè coincidissin amb el text de
l'article traduït.

Salut,

El 1 / juny / 2009 17:43, Litus Mayol i Ricart
<litus.mayol12 a gmail.com> ha escrit: