[Mozilla] Revisió de les pàgines del Thunderbird 3

diu des 6 16:28:22 CET 2009

Al 06/12/09 15:51, En/na Benny Beat ha escrit:
> Bones!
> Això és el que jo he vist fent una ullada ràpida i, de moment, no em
> sona que ningú l'hagi notificat com a errada:
>
>     * http://ca.trunk.mozillamessaging.com/ca/:
>
>     /"...Personalitzar el Thunderbird /_*per gestionar*_/ el vostre
>     correu és exactament allò que voleu."/
>

>     Em sembla que el correcte seria "per _*a*_ gestionar", tal com s'ha
>     traduït a
>     http://ca.trunk.mozillamessaging.com/ca/thunderbird/features/ la frase:
>     /"...Amb les pestanyes podeu tenir diferents missatges oberts alhora
>     /_*per a *_/una millor consulta"./

> [...]

Hola Benny,

ja ho he canviat per no desitjat.
de criteris de la guia d'estil actual
(http://www.softcatala.org/guiaestil.html) a la imminent
(http://www.softcatala.org/wiki/Guia_d%27estil/Guia_2009/Tota).

Davant de verbs en infinitiu, en altres casos no hi ha discussió, hi ha
dos criteris en disputa entre diferents filòlegs de renom.
En la propera versió de la guia s'ha optat per utilitzar sempre «per»
davant d'infinitiu. Vegeu:
http://www.softcatala.org/wiki/Guia_d%27estil/Guia_2009/Tota#Per_i_per_a

els casos ;) Tanmateix, més enllà del criteri emprat, és important ser
coherent dins d'un mateix text.