[Mozilla] Revisió de les pàgines del Thunderbird 3

Benny Beat bennybeat a gmail.com
diu des 6 16:41:58 CET 2009

Hola Toni,
Caram!!! No sabia això de la disputa entre filòlegs, jajajajajj!!!! Jo
també sóc partidari de fer-ne la diferenciació, però si a partir d'ara
s'ha d'emprar d'aquesta manera, em costarà una mica però tot sigui per
l'homogeneïtat de les traduccions...

GRÀCIES per la resposta, i BONA TASCA!!!

Arreveureeeeeeee!!!

Salut i força,
Benny Beat.

En/na Toni Hermoso Pulido ha escrit: