[Mozilla] Revisió de les pàgines del Thunderbird 3

Benny Beat bennybeat a gmail.com
diu des 6 15:51:13 CET 2009

Bones!
Això és el que jo he vist fent una ullada ràpida i, de moment, no em
sona que ningú l'hagi notificat com a errada:

    * http://ca.trunk.mozillamessaging.com/ca/:

    /"...Personalitzar el Thunderbird /_*per gestionar*_/ el vostre
    correu és exactament allò que voleu."/

    Em sembla que el correcte seria "per _*a*_ gestionar", tal com s'ha
    traduït a
    http://ca.trunk.mozillamessaging.com/ca/thunderbird/features/ la frase:
    /"...Amb les pestanyes podeu tenir diferents missatges oberts alhora
    /_*per a *_/una millor consulta"./

    * http://ca.trunk.mozillamessaging.com/ca/thunderbird/features//:/

    /"...El Thunderbird és flexible per tal d'acomodar-se a la vostra
    personalitat, /_*per oferir-vos*_/ les característiques que us
    calen, i adaptar-se al vostre estil de treball."/

    Ídem que l'anterior. Si el que volem és el que en Castellà seria
    "para", aleshores falta una "a" enmig de les dues paraules.

    * http://ca.trunk.mozillamessaging.com/ca/thunderbird//:/

    /"...Podeu obtenir centenars de complements, com el Lightning
    Calendar per a gestionar el vostre horari o el Personas /_*per
    canviar*_/ l'aparença del Thunderbird."/

/
/

    La cosa continua amb els "/per [a seques]/" i els "/per a/". De fet
    n'he trobat diversos, i potser s'hauria de repassar tot això...

    * Respecte al tema que planteja el company Jordi Serratosa quant a
      unificar "indesitjat" o "no desitjat", també n'estic d'acord. Jo
      optaria per "no desitjat" com a traducció final en comptes del mot
      "indesitjat", basant-me en diversos consells de la mateixa guia
      d'estil de Softcatalà, i en haver cercat el mot "indesitjat" al
      DIEC <http://dlc.iec.cat> i no haver-ho trobat. El més semblant
      trobat per el diccionari de l'Enciclopèdia Catalana
      <http://ec.grec.net/cgi-bin/AppDLC3.exe?APP=CERCADLC&GECART=indesitjat>
      ha estat "Indesitjable", on ens dona com a explicació "No
      desitjable". Per tant, voto per "No desitjat" com a unificació de
      la traducció a la mateixa pàgina : )

Arreveureeeeeeee!!!

Salut i força,
Benny Beat.