[Navegador] Desar el contingut d'un enllaç

Narcis Garcia - GiLUG informatica a actiu.net
dll maig 12 10:26:35 CEST 2008

Doncs jo trobo que "anomena i desa la destinació" és més entenedor i
coherent sintàcticament, ja que almenys diu que es desarà una altra cosa
I NO L'ENLLAÇ.

-----Missatge original-----
De: Joaquim Perez <noguer a gmail.com>
Respon: Traducció al català dels productes de Mozilla.org
<navegador a llistes.softcatala.org>
Per a: Traducció al català dels productes de Mozilla.org
<navegador a llistes.softcatala.org>
Assumpte: Re: [Navegador] Desar el contingut d'un enllaç
Data: Mon, 12 May 2008 10:18:07 +0200

Em sembla bé però jo aquest canvi no el faria:

-<!ENTITY saveLinkCmd.label "Anomena i desa l'enllaç…">
+<!ENTITY saveLinkCmd.label "Anomena i desa el contingut de l'enllaç…"

Trobo que  "el contingut de l'enllaç..." és massa llarg i la gent ja
sobreentén del que es tracta, a l'ie han traduït "anomena i desa la
destinació..." que encara és menys entenador