[Navegador] Re: Resum de Navegador, vol 14, número 6

Diana Coromines Calders diana.coromines a gmail.com
dij jul 31 13:09:37 CEST 2008

Hola Toni! T'escric perquè, quan et vagi bé, m'assignis una pàgina per
traduir.

Gràcies i fins ara!

PD. També tinc activada la modalitat de resum, ara miraré de canviar-ho.

El 31 / juliol / 2008 12:00, <navegador-request a llistes.softcatala.org> ha
escrit: