[Navegador] Firefox al vostre país

Albert Juhé Lluveras aljullu a gmail.com
dij des 11 15:43:51 CET 2008

Jo també crec que és /el/. La diferència és que si és /el/, és
complement directe, i si és /al/, és complement indirecte.

Si substituïm Firefox per un pronom feble queda així:

    Conèixer què fa únic i diferent *al Firefox* → Conèixer què *el* fa
    únic i diferent

El pronom feble /el/ no pot substituir mai el complement indirecte, per
tant aquest Firefox ha de ser directe. I en català el complement directe
mai pot anar encapçalat per una preposició.

Em sembla que és així, però no us en puc donar garanties...