Re: [Navegador] Firefox al vostre país

Eduard Gamonal xadap2004 a gmail.com
dij des 11 20:04:29 CET 2008

Ieps,

> He conservat Quant en comptes de Quan perquè entenc que és «Quant (de
temps)
> fa».

ai ai, quin "quan" ? jo recordo haver-ne canviat algun per "·quant",
precisament pel motiu que dius.
al diff, que repeteixo aquí sota perquè no hagueu de buscar, la primera
línia és com ha quedat el fitxer, i la segona és com estava abans.
el fitxer adjuntat en el mail amb les correccions ja les té aplicades.

edu a debian:~/Desktop$ diff FxInYourCountryv2.edu.txt FxInYourCountryv2.txt
11c11
< Amb la vostra ajuda voldríem entendre millor com es troba el Firefox
al vostre país: qui l'està emprant, per què l'utilitza la gent, i com
el fan servir.<br/><br/>Trigareu entre 5 i 10 minuts a completar
l'enquesta. Ens hem centrat en els usuaris del Firefox, però si
actualment no l'estiguéssiu utilitzant, estem igualment interessats en
les vostres opinions. Publicarem els resultats finals, però no cap
mena d'informació personal.<br/><br/>Gràcies per la vostra
participació!
---
> [...]
utilitzant, estem igualment interessats en les vostres opinions. Publicarem
els resultats finals, però no publicarem cap mena d'informació
personal.<br/><br/>Gràcies per la vostra participació!
18c18
< 1. Quant fa que utilitzeu el navegador Firefox?
---
> 1. Quan fa que utilitzeu el navegador Firefox?
100c100
< Conèixer què fa únic i diferent el Firefox
---
> Conèixer què fa únic i diferent al Firefox
109c109
< Trobar-se'l instaŀlat ja al propi ordinador per algú de confiança
---
> Trobar-se instaŀlat ja al propi ordinador per algú de confiança
125c125
< Estar-ne al corrent, però no saber per què és únic o millor
---
> Estar-ne al corrent, però no saber perquè és únic o millor
185c185
< Respecte als estàndards - adhesió als estàndards web oberts
---
> Respecte als estàndards - adhesió als estàndards web obertd
316c316
< 14. Hi ha res que Mozilla hauria d'iniciar -- o deixar de fer -- per
a augmentar la percepció i l'ús del Firefox al vostre mercat?
---
> 14. Hi ha res que Mozilla hauria d'iniciar -- deixar de fer -- per a
augmentar la percepció i l'ús del Firefox al vostre mercat?
467c467
< 21. Quin és el vostre rang d'edat? (opcional)
---
> 21. Quin és el vostre rang d'edat (opcional)

Fins ara :D