[Navegador] Desar el contingut d'un enllaç

Ernest Adrogué eadrogue a gmx.net
dll abr 28 02:27:42 CEST 2008

On Fri, Apr 25, 2008 at 12:37:26PM +0200, Narcis Garcia - GiLUG wrote:
> És que jo penso que convé diferenciar de forma molt entenedora entre
> l'adreça i el contingut. I més pensant en l'usuari inexpert.

Estic d'acord amb el que dius. Aquestes traduccions són del
tot confuses, tant per a un usuari inexpert com per a un d'expert.
De fet ja ho vaig comentar fa temps aquí en aquesta llista fa
temps.

El problema bàsicament és que «desar l'enllaç al disc» és una
expressió que està feta servir malament en aquest cas. La
interpretació més lògica és que significa «desar l'adreça al disc»,
ja que si parlem d'enllaços la majoria de gent pensa en adreces.
Si et dic que t'envio un enllaç queda clar que no t'envio un
document, sinó una adreça que diu on és el document en qüestió.
En canvi, si fem cas d'aquesta traducció, voldria dir t'envio el
document.

A més a més, suposant que «desa l'enllaç» és el «desa el document
al qual apunta l'enllaç», és totalment incoherent, perquè just
l'opció de sota, «Envia l'enllaç», el que fa és enviar l'URL, i
no el document.

Pel que fa a «Copia la ubicació de l'enllaç» ens trobem amb el
mateix.

Em sembla òbvi que això s'ha d'arreglar perquè tal com està ara
és inintel·ligible.

Ernest