[Navegador] Re: necessitem un trasto que ens digui les tasques pendents

Narcis Garcia - GiLUG informatica a actiu.net
dim abr 15 11:48:02 CEST 2008

Si es vol fer de forma independent, potser convé afegir a la web algun
d'aquests dos programaris:

Savane
https://gna.org/projects/savane

GForce
http://gforge.org/

El dl 14 de 04 del 2008 a les 19:31 +0200, en/na Eduard Gamonal va
escriure: