[Navegador] Re: necessitem un trasto que ens digui les tasques pendents

Eduard Gamonal xadap2004 a gmail.com
dll abr 14 19:31:55 CEST 2008

sí, el webdashboard va de perles, però allà només hi  apareix una part de la
feina!
la wiki em sembla bona idea, però crec que podríem buscar alguna aplicació
com  http://www.rememberthemilk.com/ que ens permetés fer un seguiment més
senzill i acurat o, senzillament, obrir-nos bugs nosaltres mateixos a
bugzilla.

2008/4/14 Toni Hermoso Pulido <toniher a softcatala.org>:

--
tac822.net
MusicaLliure.net