[Navegador] AMO messages.po per a revisar abans de pujar

Eduard Gamonal xadap2004 a gmail.com
dij abr 17 15:41:19 CEST 2008

Comtpe Quim, cagada pastoret!
"- statistics_rss_title_fulldate,statistics_date_shortmonth,
statistics_date_shortmonthwithyear, statistics_date_weekdayshortmonth
teníen un format estrany  "M.j, Y" que he traduït per "mes, any"

"M j Y" deuen funcionar com en PHP ( php.net/date ) i no es poden
traduir com paraules.
no tinc temps ara mateix de mirar quines són les lletres correctes ni
si és realment això. M'espera un examen a les sis :p
Sento el retard monumental; ho acabo de veure ara.

Ens veiem ,

Edu