[Navegador] M.Firefox amb 'El Punt'

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.org
dim oct 30 16:06:16 CET 2007

Hola companys,

entenc els comentaris, però abans que la discussió se'n vagi a més,
vull fer notar unes quantes coses que potser alguns que sou ara a la
llista no coneixeu.

Els recursos triats per a les versions del Firefox se cenyeixen a unes
recomanacions que vénen de Mozilla.com (alguns punts ací:
http://www.mozilla.org/foundation/trademarks/l10n-policy.html). Si
recordeu, amb el Navegador i encara amb el SeaMonkey, des de
Softcatalà es mira de fer cabre el màxim nombre de recursos en català
a llocs com les adreces d'interès.
Malauradament, ni jo ni Softcatalà tenim aquest marge de llibertat en
aquest aspecte per a la versió oficial del Firefox.
Específicament per al canal web, aquest ha de ser un mitjà
d'informació general adient per als usuaris de la llengua de la
localització.
Com a referència, us poso el de totes les llengües:
http://wiki.mozilla.org/Firefox2/L10n_Feed_Redirects

Com a restricció d'aquests afegits, dins del marge esmentat que puc
com a cap de traducció, demanaria que siguin d'interès per al usuaris
de TOT l'àmbit lingüístic i, per tant, no serien adients els de caire
local o regional.

Si us plau, feu suggeriments amb tot això darrer que he esmentat
tingut en compte.
En els propers dies, ho tancaríem i obriríem la discussió.

Salutacions,

El 30/10/07, Narcis Garcia - GiLUG <informatica a actiu.net> ha escrit: