[Navegador] M.Firefox amb 'El Punt'

Ernest Adrogué eadrogue a gmx.net
dim oct 30 19:06:01 CET 2007

30/10/07 @ 16:06 (+0100), thus spake Toni Hermoso Pulido:
> Si us plau, feu suggeriments amb tot això darrer que he esmentat
> tingut en compte.
> En els propers dies, ho tancaríem i obriríem la discussió.

A mi personalment també em resulta incòmode distribuir el navegador
d'Internet Firefox amb uns determinats enllaços configurats.  El
problema és que qualsevol elecció dels enllaços que s'han d'incloure al
final sempre serà parcial i arbitrària. Si depengués de mi em sembla que
no posaria cap enllaç. De fet, hi ha algú que no esborri directament
totes les adreces d'interès quan instal·la el Firefox?

Salutacions,

Ernest