[Linux] Kernel panic

Joan Aguilar jangregori a yahoo.com
dim oct 2 23:13:07 CEST 2007

Aquest port usb es un dels 2 que son frontals, quant i endollo el bluetooth el
detecta ràpidament, mentre que quant endollo la clau al mateix usb que abans a
tingut el bluetooth no fa res de res. Es una Kingston DataTraveler

Salut
Joan

Adjunto les dades que em donen.

> Prova dos coses: a connectar a un port usb distint, en tens 6. Igual
> estàs connectant la clau usb a un port que no et va molt bé.
>
> La segona seria que comprovares els mòduls que se't carreguen en
> connectar la clau.
>
> Per exemple, en el meu cas, quan connecto una clau se'm carreguen els
> següents mòduls:

> Si veus que a tu no, els carregues amb la comanda
>
> $ sudo modprobe nom_mòdul

Cordialment,
Joan

Boardwalk for $500? In 2007? Ha! Play Monopoly Here and Now (it's updated for today's economy) at Yahoo! Games.
http://get.games.yahoo.com/proddesc?gamekey=monopolyherenow
Name: lsmod.odt
Desc: 3436713590-lsmod.odt