[Linux] Kernel panic

Cubells vicent a vcubells.net
dic oct 3 06:34:55 CEST 2007

En/na Joan Aguilar ha escrit:
> Aquest port usb es un dels 2 que son frontals, quant i endollo el bluetooth el
> detecta ràpidament, mentre que quant endollo la clau al mateix usb que abans a
> tingut el bluetooth no fa res de res. Es una Kingston DataTraveler

Jo tinc un ordinador de sobretaula amb també 2 frontals i solament puc
endollar la clau en un perquè en l'altra no em funciona.

Per això et deia que provares en distints ports no solament en els
frontals a veure si en algú te la detecta automàticament i te la munta.
No m'ho has deixat clar.

A la sortida del lsmod, es veu que el mòdul usb_storage el carrega però
no el fa servir. Prova una vegada connectes la claus usb, a executar:

$ sudo rmmod usb_storage
$ sudo modprobe usb_storage