[Linux] Kernel panic

Cubells vicent a vcubells.net
dim oct 2 20:48:39 CEST 2007

En/na Joan Aguilar ha escrit:
> Hola,
>
> La nova disquetera ja funciona, tenia un petit problema de col·locació.
>
> Adjunto les dades que em donen els comandaments que em dius.

Efectivament, no te la detecta correctament.

Prova dos coses: a connectar a un port usb distint, en tens 6. Igual
estàs connectant la clau usb a un port que no et va molt bé.

La segona seria que comprovares els mòduls que se't carreguen en
connectar la clau.

Per exemple, en el meu cas, quan connecto una clau se'm carreguen els
següents mòduls:

> $ lsmod | grep usb
> usb_storage            72256  1
> libusual               17936  1 usb_storage
> usbhid                 26592  0
> hid                    27392  1 usbhid
> scsi_mod              142348  5 usb_storage,sbp2,sg,sd_mod,libata
> usbcore               134280  7
> usb_storage,libusual,uvcvideo,usbhid,uhci_hcd,ehci_hcd

Si veus que a tu no, els carregues amb la comanda

$ sudo modprobe nom_mòdul

A veure si tens sort...

sAlut!