[LibreOffice] Presentació i dubtes inicials - Iolanda Serrabassa

Jaume, correu particular jaume.jorba a gmail.com
dij feb 8 17:17:42 CET 2018

Hola,

tinc un compte que vaig crear fa dies, de fet no sé com però vaig
aconseguir permís per traduir uns arxius de GNOME i ja està fet, ara volia
anar a pel LibreOffice. Què faig? doncs això;

Navego a https://translations.documentfoundation.org/ca/ i em registro

Navego una estona i arribo a:

https://translations.documentfoundation.org/ca/libo54_help/translate/shared/00.po#filter=untranslated

i aleshores no puc fer res...

Jaume

El dia 8 de febrer de 2018 a les 16:34, Joan Montané <joan a montane.cat> ha
escrit: