[LibreOffice] Col·laboració

Joan Montané joan a montane.cat
dll oct 10 14:39:55 CEST 2016

El dia 8 d’octubre de 2016, 20:41, Estefanía Garcia <
estefaniia1992 a gmail.com> ha escrit:

> Hola a tothom,
> Em dic Estefania Garcia Garcia i sóc estudiant del Màster de Tradumàtica
> de la UAB.
> Com a projecte per a una de les assignatures ens han demanat col·laborar
> en la traducció d'algún producte digital real i m'agradaria col·laborar en
> la traducció al català de LibreOffice, actualment estic col·laborant en
> altres projectes de traducció al català a través del web de transifex.com
> així que ja tinc una mica de base.
> Com puc fer-ho per col·laborar? On puc trobar les indicacions?

Hola Estefania, sigues benvinguda.

Sisplau, llegeix aquest correu [1] que vaig enviar a la llista fa pocs
dies. Hi tens totes les indicacions per a participar al projecte de
traducció del LibreOffice.

Qualsevol dubte, escriu a aquesta llista i el resoldrem, :)

Salutacions,
Joan Montané

[1]
https://llistes.softcatala.org/pipermail/libreoffice/2016-October/002002.html