[LibreOffice] Col·laboració

Estefanía Garcia estefaniia1992 a gmail.com
dis oct 8 20:41:16 CEST 2016

Hola a tothom,
Em dic Estefania Garcia Garcia i sóc estudiant del Màster de Tradumàtica de la UAB.
Com a projecte per a una de les assignatures ens han demanat col·laborar en la traducció d'algún producte digital real i m'agradaria col·laborar en la traducció al català de LibreOffice, actualment estic col·laborant en altres projectes de traducció al català a través del web de transifex.com així que ja tinc una mica de base.
Com puc fer-ho per col·laborar? On puc trobar les indicacions?

Gracies.