[LibreOffice] Dos comentaris: espai i mides de paper

dll ago 10 10:47:52 CEST 2015

Quant a les mides del paper, el Joan ja ho diu: anteriorment el text
original les posava i vaig pensar que no faria mal deixar-les, per tenir
més informació.
No passa res si s'eliminen, però.

salut,
jordi s
El dia 08/08/2015 21:47, "Joan Montané" <joan a montane.cat> va escriure: