[LibreOffice] Resum de LibreOffice, vol 85, número 5

Joan Montané joan a montane.cat
dll abr 20 15:19:53 CEST 2015

El dia 20 abril de 2015, 11:09, Assumpta Anglada <assumptaanglada a gmail.com>
ha escrit:

> Hola, Joan,
>
> m'he mirat les correccions de les meves cadenes al Pootle. A vegades va
> molt lent a passar d'una cadena a l'altra; és una mica desesperant. Potser
> és que no tinc una connexió d'ADSL gaire, o és normal i us passa a tots?
>
> Dubtes:
> "More fields", he vist que ho tradueixes sempre per "Altres...", oi?

Sí, però és conseqüència d'una errada meva. Ho corregiré. Al Writer, a
"Insert - Fields" abans hi posava "Other..." i ara hi posa "More fields..".
A la traducció he de mirar-me bé com ho tenim, unificar l'ajuda i, si és
possible, ser fidels a l'original.

"Graphics", es tradueix per "Imatges"?

En general sí. Normalment ho hem traduït sempre per "Imatge" (també en
alguna banda per "Gràfics"). Aquí també hi han hagut canvis en l'original.
Abans feien servir "Graphics" i en les darreres versions estan canviant
cadenes cap a "Image", per tant, la nostra tria original ja s'ajusta a
"Image" i no cal canviar la traducció.