[LibreOffice] Resum de LibreOffice, vol 85, número 5

Joan Montané joan a montane.cat
dim abr 21 21:55:14 CEST 2015

El dia 20 abril de 2015, 15:19, Joan Montané <joan a montane.cat> ha escrit:

> El dia 20 abril de 2015, 11:09, Assumpta Anglada <
> assumptaanglada a gmail.com> ha escrit:

> Sí, però és conseqüència d'una errada meva. Ho corregiré. Al Writer, a
> "Insert - Fields" abans hi posava "Other..." i ara hi posa "More fields..".
> A la traducció he de mirar-me bé com ho tenim, unificar l'ajuda i, si és
> possible, ser fidels a l'original.

Ja ho he revisat i normalitzat. Si en l'original hi posa "More fields" ho
traduïm per "Més camps".

Estat actual de la traducció:
* interfície [1]: manquen 110 paraules, 23 cadenes.
* ajuda [2]: manquen 13.241 paraules, 654 cadenes.

Si algú (Serratosa?) pot repassar almenys la part de la interfície, són
coses que no tinc clares.
La part de l'ajuda és la més feixuga. Però cal ser optimistes. Si no
recordo malament,  l'estat actual de l'ajuda és la millor situació des de
que vam migrar de l'OOo cap a LibreOffice.

Durant l'empenta que he fotut aquests dies al projecte de traducció de
LibreOffice he detectat diverses coses,
* tenim a tocar completar la traducció de l'ajuda. Estaria molt bé tenir-ho
al 100% per al LibreOffice 5 atès que serà una versió que tindrà prou
repercussió.
* els acceleradors de teclat cal revisar-los tots. N'hi ha molts de
repetits al mateix nivell :( Seria interessant fer-ho com a mínim als menús.
* cal revisar la traducció dels arguments de les fórmules del Cal i
sincronitzar a traducció de l'ajuda i la interfície. Per exemple
"Significance"

Si us atrau qualsevol d'aquests temes... comenteu-ho i pensem com fer-ho
fàcil.

Joan Montané

[1] https://translations.documentfoundation.org/ca/libo_ui/
[2] https://translations.documentfoundation.org/ca/libo_help/