[LibreOffice] Libreoffice 4.2 valencià: ca-XV vs. ca-valencia a la pàgina de baixades [era: Disponible la versió 4.2 del Libreoffice, però si voleu 100% en català, espereu la 4.2.1]

Joan Montané joan a montane.cat
dij gen 30 16:40:50 CET 2014

ep! he fet una primera resposta als correus anteriors fa 1 hora,  però
s'han quedat "enviant" amb l'app del Gmail d'Android. A veure quan
arriben els correus.

Us escric ara des del Gmail web versió mòbil, confio que no es quedi "enviant".

Les dues versions han de ser-hi, és una limitació del disseny web, ja
que tenim 2 locales ca-XV i ca-valencia.

Això sí, les 2 haurien de funcionar bé, m'ho miro en arribar a casa.

El dia 30/1/14, Jordi Serratosa <jordis.lists a gmail.com> ha escrit: