[LibreOffice] Resum de LibreOffice, vol 73, número 1

Joan Montané joan a montane.cat
div gen 10 22:37:29 CET 2014

Comento entre paràgrafs.

El dia 10 gener de 2014 18.38, Jordi Serratosa <jordis.lists a gmail.com> ha
escrit:

>  Ep Joan,
>
> Quant a les noves funcions:
>
> CELL			CEL·LA (abans CEL.LA)
>
> --> Segur que ja accepta L·L?
>
> Sí, he fet proves amb la RC1 i RC2. En arreglar el problema aquell del peu
de les "il·lustracions", es va arreglar també de rebot això a les fórmules.
Internament tenen les mateixes restriccions.

COVARIANCE.P		COVARIÀNCIA.P
> COVARIANCE.S		COVARIÀNCIA.S
>
> --> Amb accent? Trobo altres funcions antigues sense accents:
>
> POWER		POTENCIA
> EUROCONVERT     CONVERSIOEURO
>
> Si ara permet accents i abans no, cal replantejar si convindria posar
> accent a totes les funcions on n'hi hauria d'haver o bé deixar-les totes
> sense accents. Jo sóc partidari de la segona (deixar-les totes sense
> accents) perquè el canvi no "trenqui" fórmules fetes amb versions anteriors.

Sempre s'han pogut usar els accents. No hi ha problema de compatibilitat
cap enrere (tampoc amb la funció CEL.LA), ja que internament es desa la
fórmula en anglès. Però tens raó, les funcions antigues no tenen accents, i
no tinc clar que quedi bé afegir-los en tots els casos que caldria, així
que els treuré a aquestes dues noves.

canvio al wiki.

Gràcies!!!

Joan Montané